Payroll Specialist in Internationale Context

Hybride (Diegem)

Payroll Specialist bij Pro-Pay - Jouw expertise maakt het verschil!

Klaar om jouw payrollexpertise naar een hoger niveau te tillen in een rol waarin jouw stem en ambitie écht gewaardeerd worden?
Bij Pro-Pay beheer je een diverse klantenportefeuille in een internationale context—met de flexibiliteit om je werkdag zelf vorm te geven, mee te denken over onze groeistrategie en samen te werken met een warm, hecht team dat aanvoelt als familie. Of je nu je expertise wil verdiepen, je impact wil vergroten of wil doorgroeien naar een nieuwe rol: wij bieden zowel horizontale als verticale groeipaden, afgestemd op jouw ambities.

👋 Over Pro-Pay

Wij zijn een Belgisch payrollbedrijf gespecialiseerd in loonverwerking en HR-advies voor internationale klanten. Bij ons draait alles om Excellence, Client-Focus en Teamwork. Je komt terecht in een hecht team dat werkt met én voor mensen, in een warme cultuur waar we hard werken én hard lachen.

Wat zijn je taken als Payroll Specialist? 💼

Als Payroll Specialist ben jij het aanspreekpunt voor je klanten en draag je verantwoordelijkheid over de volledige loonverwerking van jouw eigen klanteportefeuille. Je bouwt een vertrouwensrelatie op en staat hen bij met expertise, discretie en betrokkenheid:

  • Je verwerkt de volledige payroll voor lokale én internationale bedrijven: van maandloon tot eindejaarspremie, variabel loon, uitdienstberekeningen, noem maar op.

  • Je controleert proactief de aangeleverde data en zorgt voor een correcte interpretatie volgens de Belgische sociale wetgeving.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten bij vragen over payroll en sociale wetgeving.

  • Je zorgt voor een foutloze administratie en rapportering.

  • Je denkt oplossingsgericht mee en werkt proactief samen met collega’s én klanten.

  • Je denkt mee over procesoptimalisaties en de verdere groei van Pro-Pay,

  • Je neemt met trots een voorbeeldrol op voor junior collega’s – qua kennis én attitude.

Onze ideale kandidaat

Jij past perfect in deze rol als je...

  • Minstens 3 jaar ervaring hebt binnen een Belgisch sociaal secretariaat en vertrouwd bent met complexe loonberekeningen en Belgische sociale wetgeving.

  • Vlot communiceert in het Engels (C1) – de werktaal van de meeste klanten.

  • Nederlands spreekt op minimaal B1-niveau – essentieel om vlot samen te werken met je collega’s en je thuis te voelen in onze bedrijfscultuur.

  • Een basiskennis hebt van het Frans (minimum A1/A2)

  • Energie haalt uit kwalitatieve dienstverlening en een proactieve klantenaanpak.

  • Uitblinkt in Excel, administratie en nauwkeurigheid.

  • Een echte teamplayer bent die hard werkt, maar ook graag plezier maakt.

  • Energie krijgt van een flinke portie werkdruk en strakke deadlines. Drukke piekmomenten geven jouw motivatie een boost!

Wat bieden wij jou?

💰 Een vast contract met competitief salaris, aangepast aan jouw ervaring.

🎁 Een aantrekkelijk voordelenpakket:

• Bedrijfswagen + tankkaart/laadpas of mobiliteitsbudget

• Groepsverzekering (pensioenspaarplan, overlijdensdekking en verzekering gewaarborgd inkomen bij langdurige ziekte)

• Hospitalisatieverzekering

• Maaltijdcheques van €8/dag

• Ecocheques aan €250

• Netto onkostenvergoeding

• CAO90-bonus

• Cafetariaplan

🌱 Groei en ontwikkeling: uitgebreide opleidingen en duidelijke doorgroeimogelijkheden (horizontaal én verticaal).

🤸 Work-life balance & flexibiliteit:

• Kies je werkregime: hou je van korte vrijdagen in de zomerperiode in ruil voor 5 ADV dagen? of werk je liever een heel jaar 40 uur in ruil voor 12 ADV dagen? Aan jou de keuze!

• Glijdende werkuren en meerdere dagen thuiswerk per week na je inwerkingsperiode.

💬 Een open, horizontale communicatiestijl met een vleugje humor.

🏆 Pro-Pay draagt trots het Happy Humans-label – een bewijs van onze oprechte inzet voor het welzijn van medewerkers.

Kom jij ons team versterken?

Bij Pro-Pay geloven we dat werken ook leuk mag zijn. Voel jij je aangesproken? Laat van je horen!

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?